ORDER FORM


Name:
Email Address:
Telephone No:
Jenis Bio Sanitary Pad?
Pantiliner
Day Use
Night Use
Kuantiti?(Sila tuliskan semua kuantiti
jika pilih lebih daripada satu Bio Sanitary Pad)

Get your own free form like this one.



QUOTATION HARGA


Tawaran Hebat!
Dengan hanya RM 40*, anda akan dapat 2 pek pantiliner,1 pek day use dan 1 pek night use
yang keseluruhan berjumlah 60 keping!

Jenis : Pantiliner
Harga : RM 10
Bil : 20 keping
Jenis : Day Use
Harga : RM 11
Bil : 10 keping
Jenis : Night Use
Harga : RM 12
Bil : 10 keping






Friday, July 9, 2010

Avail Beauty Sdn Bhd dan saya..;)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Terima kasih kerana datang ke blog Avail Pad Beauty. Ini merupakan post saya yang pertama. Mungkin agak ketinggalan tetapi bagi saya tidak salah mencuba kan..;)

Apa-apa pun, tujuan blog ini adalah untuk meramaikan kenalan saya di samping mempromosi Pad Herba Avail yang telah terbukti berkesan dan selesa. Boleh menjadi tempat kita berkenalan, bertukar pendapat dan sebagainya. Bagaimanapun, mungkin ada antara anda yang tertanya-tanya apa itu Pad Herba Avail..dan mungkin ada juga yang telah mengetahui tentang produk Avail ini..

Avail Beauty Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat MLM yang menjual pelbagai produk kesihatan. Apa yang menarik tentang produknya ialah ia sememangnya terbukti berkesan! Kerana saya juga merupakan pelanggan dan pemakai produk Avail..;)

Antara produk yang dijual oleh Syarikat Avail ini ialah FC Bio Sanitary Pad, i-Food, GreenFit, Pro-Polis, i-Kids, Women Lobata dan LisseLife. Anda juga boleh melihat laman web Avail di sini. Tetapi hendak menjual kesemua produk tersebut memerlukan pengorbanan dan fokus yang tinggi. Jadi saya mengambil keputusan untuk menjual Pad Bio-Sanitary untuk kegunaan bersama..

greenfitlisselifeifood








Menariknya, memakai Pad Bio-Sanitary amat selesa! Saya selepas ini akan menerangkan kelebihan Pad Bio-Sanitary Avail. Harapan saya agar anda semua menyokong saya(untuk mencari duit lebih..hehe).Terima kasih..;)

0 comments:

Post a Comment